Door op 24 juni 2013

Uw mening over duurzame energie in Culemborg

In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2014 organiseert de PvdA Culemborg een twitterbrainstorm over duurzaamheid. De PvdA wil graag ideeën opdoen om onze stad in elk opzicht duurzamer te maken, door gebruik te maken van de kennis van bijvoorbeeld experts en inwoners. Meer windmolens bij woonhuizen? Platte daken in Pavijen beleggen met zonnepanelen? Tijdelijke tuinen op lege bouwlocaties? Wij zijn nieuwsgierig! De brainstorm duurt ongeveer een uur en start op dinsdag 25 juni om 20.30 uur. Meedoen kan op Twitter via @pvdaculemborg. De PvdA gaat met de oogst aan de slag, allereerst in het verkiezingsprogramma 2014-2018.

De PvdA is druk bezig met het schrijven van haar verkiezingsprogramma. Wij kiezen er voor ons programma niet alleen voor, maar ook mét de stad te schrijven. Daarom organiseert de programmacommissie in deze laatste weken voor de zomervakantie de ‘Rode Weken’. We gaan onder andere in gesprek met sleutelfiguren over leefbaarheid en veiligheid, organiseren een rondetafelgesprek met experts over het onderwijs in Culemborg, gaan de buurt in om te praten over goede plannen voor de komende collegeperiode. Deze twitterbrainstorm is onderdeel van de Rode Weken.