POLITIEK ACTIEF WORDEN VOOR DE PVDA IN CULEMBORG?

door Wilma Dehing op 12 juli 2017

De Partij van de Arbeid is een sociaaldemocratische politieke partij. De PvdA werkt aan een samenleving, waarin mensen niet alleen voor zichzelf opkomen, maar ook zorg hebben voor elkaar. Een partij met eerlijke, sociale, fatsoenlijke standpunten. Met gezond verstand en een warm hart.

De fractie van de PvdA in de Culemborgse gemeenteraad vertaalt dit naar de lokale maat. In deze periode onder meer door de ontwikkeling van de binnenstad te ondersteunen met een binnenstadmanager en door permanente aandacht voor goede jeugdzorg. Om de fractie optimaal te laten werken, is ondersteuning door actieve Culemborgers onontbeerlijk.

Volgend jaar maart wordt een nieuwe gemeenteraad gekozen voor de periode 2018-2022. Wij zijn op zoek naar Culemborgers die zich thuis voelen bij sociaaldemocratische uitgangspunten, die belangstelling hebben voor lokale politiek en actief willen worden voor de PvdA.

POLITIEK ACTIEF WORDEN VOOR DE PVDA IN CULEMBORG?

Voor een nieuwe (steun)fractie zijn wij op zoek naar een goede balans van ervaren en jonge krachten, van mannen en vrouwen, van denkers en doeners en van verschillende maatschappelijke achtergronden. Op de website www.culemborg.pvda.nl tref je meer informatie* aan over het gemeenteraadswerk.

*informatie volgt!

Heb jij belangstelling om voor de PvdA actief te worden in of rondom de nieuwe gemeenteraadsfractie? Dan gaan wij graag begin september met jou in gesprek! Stuur je reactie – graag met een korte motivatie en levensloop – uiterlijk 26 augustus aan: bestuurpvdaculemborg@gmail.com.

Alle reacties worden vertrouwelijk behandeld.

Om te reageren hoef je geen lid te zijn van de PvdA. Om de PvdA eventueel te gaan vertegenwoordigen wel.

De PvdA biedt uitgebreide mogelijkheden voor training en coaching.

Wij zien reacties graag tegemoet!

Willibrord Ronnes, voorzitter