11 maart: PvdA Culemborg op onderwijstour met Kamerlid Tanja Jadnanansing

7 maart 2016
Foto @tanjajad

Goed onderwijs is de beste investering in de toekomst. Goed onderwijs is onderwijs wat past bij kinderen en wat goed aansluit op de verschillende fasen van ontwikkeling van kinderen. Culemborg heeft veel te bieden waar het gaat om goed onderwijs. De PvdA Culemborg gaat op tour langs verschillende scholen om te kijken wat goed gaat en waar er nog uitdagingen liggen voor de toekomst.

Wethouder Fouad Sidali en Kamerlid Tanja Jadnanansing nemen naast de fractie deel aan de tour. Zo leggen we meteen verbanden met het gemeentebestuur en de landelijke politiek.

In de ochtend bezoekt de PvdA peuterspeelzaal SKPC en zal ze het gesprek aangaan over voor- en vroegschoolse educatie. Vervolgens gaat de tour naar de Kaardebol, een Vreedzame School waar burgerschap een belangrijke plek in de school heeft.

In de middag gaat de tour langs bij de middelbare school KWC waar intensief wordt samengewerkt met het middelbaar beroepsonderwijs om zo onder andere uitval van leerlingen tegen te gaan.